Lenteschoonmaak!

Een grondige lenteschoonmaak want we gaan schilderen! Boven krijgt de kinderkamer een nieuw kleurtje en gaan we een beddendans doen want Tiemen verhuist van mijn slaapkamer naar de kinderkamer en Maren komt dan weer bij mij slapen. Hoop ik, want miss is er niet zo happig op om haar terrein op te geven heb ik de indruk, hopelijk doen wat nieuwe stickers tegen de muur en een nieuwe dekbedovertrek de truuk.

Ook onze traphal langs de ene kant moet een nieuwe witte laag krijgen waar de kinderhandjes duidelijk zichtbaar zijn en beneden nemen we de keuken onderhanden. Later dit jaar moet ook de living nog een nieuwe witte laag krijgen maar dat zal pas deze zomer zijn denk ik.

Maar eerst opruimen dus! Gisteren plaats gemaakt in mijn slaapkamer zodat er al wat speelgoed en meubels vd kinderkamer kunnen verhuist worden, vandaag samen met tiemen al het speelgoed en de knuffels bekeken en beslist wat weg mag naar het containerpark, wat we gaan proberen verkopen en wat we houden. En wat dan in de kinderkamer blijft en wat naar beneden gaat of naar mijn kamer. En al zoveel mogelijk verzet, posters vd muur gehaald etc…

Morgenochtend al een eerste ritje richting containerpark denk ik, àls ik de toegangsbadge vind én mijn autosleutels ….

En ik zal héél blij zijn als we drie weken verder zijn want dat betekent dat alles weer netjes ligt en alle werken achter de rug zijn…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Lenteschoonmaak!

  1. veel werk maar ook een groot resultaat!!!!

Geef een reactie

