Prinses bambam

Dit weekend presteerde miss bambam het volgende:

– ze kleurde haar nieuwe roze t-shirt met ‘pinses’ in een ander kleurtje? Ze is in haar blauwe periode blijkbaar.
– ze stond deze ochtend op met 1 tand minder, die stond al een week los na bambamactiviteiten op de speelplaats, deze ochtend was ie verdwenen, spoorloos zelfs. Ik wil nie weten waar ie zit…
– ze wil constant op het potje, niet dat er iets gebeurt maar bon, de wil is er. Dus terwijl ze op het potje Samson kijkt ga ik boven haar kleertjes en pamper halen. Plots hoor ik Tiemen roepen: ‘euh mama er hangt *** aan maren haar voet’. Niet alleen aan haar voet zo blijkt. Madam was gaan rechtstaan nààst de pot, had een mooie number two gedropt op het tapijt (een hoogpolig .. yep!), was er met haar voetje gaan instaan, daarna op de zetel gekropen en was toen begonnen met haar handjes haar voetje proper te maken. Om zich vervolgens recht te rekken met haar 2 handjes aan mijn volle wasmand versgeplooide was die klaarstond om id kasten gelegd te worden. Yep. 3 uur later was het boeltje opgekuist, miss gewassen, de zetel en het tapijt uitgeschrobt en de was hing terug schoon buiten aan de waslijn…
– Terwijl ik aan het koken ben (stel u daar vooral niet te veel bij voor: een pak pannekoeken openen, op een bord leggen en id microgolf zetten was het eerder) roept tiemen mij: ‘mamaàààààà, Maren is bij de buren! Ik denk what the heck, die zitten toch achteraan??? (wij wonen in een gesloten bebouwing dus de tuin achteraan kan ze niet weg). Wat blijkt: miss is over een hekken gekropen dat hoger is dan zijzelf en is dus idd ontsnapt naar de tuin van de achterburen. Leuk, ik praat niet met de buren, allé die toch niet. Tiemen ook over het hek gezet, maren gaan redden. juijh ( + herhaling in de vooravond. We gaan hier deze week het hekken dan maar verhogen tot 2 meter…

Voila, dat u niet denkt dat prinses fee Maren àltijd prinses fee is. Soms is het ook gewoon een vermoeiend onhandelbaar eigenzinnig duvelke in een dooske. Maar wel lief 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Prinses bambam

  1. Eilish zegt:

    ooo nee ! Ik ben niet jaloers van die opkuis ! Ik zie tegelijk het beeld van mijn kleine broer voor me die (in pré-pampertijd) in zijn park zittend net een ‘keutel’ naar zijn mondje brengt.

  2. Christel zegt:

    Kapoentje. Maar ochhh the number two drop. Bweuk.

  3. Hahahahaha, zo had Chattheo de gewoonte wanneer hij moest plassen zijn broek af te trekken en zijn ding te doen, desnoods in een volle cafetaria,…….maar het is allemaal goed gekomen :-),……

  4. Griet Moonen zegt:

    soms jagen ze u toch de kast op he… die klein mannen 😉
    (in dit geval vrouwtje…)

Geef een reactie

