ffw naar half juni?

De komende 6 weken is het hier pompen én verzuipen denk ik. Het wordt superdruk op het werk zoals altijd in mei/juni, het project waar ik aan meewerk zit id finale fase dus brengt wat extra werkdruk met zich mee. Mama mag dus haar vrije woensdagen omruilen voor werkvoormiddagen en ‘vrije’ namiddagen, anders haal ik het gewoon niet. Ook onze sociale agenda zit propvol in mei, het wordt een beetje hollen van de ene afspraak naar de andere. En ergens daartussen moet er ook nog een nieuwe Tripliek in mekaar gestoken worden.En mijn huishouden…
Ook voor de kindjes is er een erg drukke schoolagenda in mei zag ik, vol uitstapjes etc. Leuk, maar vermoeiend voor mijn 2 die sowieso al een beetje op hun tandvlees zitten momenteel.

Momenteel zitten we in niemandsland, in het hol van Pluto gelijk ze zeggen, aan het genieten van de stilte en de rust op ‘onze’ vakantieboerderij in de Westhoek. ‘Hier vind ik het het allerleukste mama’ liet de zoon zich gisteren al ontvallen. Veel plaats om te spelen en te ravotten, Bambi’s mogen eten geven, mama die alleen maar naar de kindjes moet kijken en niet naar nog 100 andere dingen… succesformule. Zelfs mama stadsmus komt hier altijd een beetje ‘thuis’. De Westhoek heeft absoluut ons hart gestolen.

En mama heeft nog een kleine verrassing :-), eind mei gaan we nog een weekendje weg. Onverwacht én helemaal gratis! Ik schrijf er binnenkort een apart postje over maar het zal in elk geval een héél welgekomen pauze zijn in die drukke weken…. Maar sjjjjt…. de kindjes mogen nergens van weten… 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op ffw naar half juni?

  1. Hopelijk kom jij niet teveel op je tandvlees te zitten,……gelukkig iets om naar uit te kijken zodat je kan bijtanken,………

  2. Dame Blanche zegt:

    wat ik ‘like’ aan deze post en aan je blog in t algemeen is je puurheid, je doet jezelf niet sterker voor dan je bent en toont niet enkel de makkelijke en de mooie kantjes en dat vind ik heel verfrissend. Diep gaan is af en toe nodig en ok maar je moet af en toe ook eens opladen dus zorg toch maar goed voor jezelf he! warme groet, db 😉

Geef een reactie

