Working modus

’t is hier maar stillekes hé. ik weet het. Maar ik ben nog altijd in dubbele working modus. Maandagochtend om 9.30 uur loopt de deadline van mijn ‘project’ af en ik ben nog volop ah schrijven.
Wat doe ik… zonder veel uitleg te geven over waar ik werk en wat ik daar normaalgezien precies toe (iets totàààl anders geloof mij): ik ben een handleiding aan het schrijven voor de gebruikers van een nieuw database systeem.
Maandagochtend de voorstelling van het systeem aan alle gebruikers en dan moet de handleiding klaar zijn natuurlijk. Enfin, het zal nog een paar maanden een ‘work in progres’ zijn maar bon, de basis moet er zijn. Nog 25 uur…Nog 2 hoofdstukken te schrijven en te documenteren met voorbeelden en screenshots. Wish me luck. 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Working modus

  1. Good luck, maar ik vind het een geweldig project om aan mogen mee te werken!!!

Geef een reactie

