op het lijstje

Ik heb zo konstant een lijstje met dingen die ik gedaan wil/moet hebben, zo ook deze zomervakantie. We zijn ondertussen al 2 weken ver en gelukkig kan ik al een aantal dingen wegstrepen..

– boeken bekijken en zien wat ik wil verkopen
– alle boeken van beneden verhuizen naar boven en de andere rommel uit de boekenrekken halenboeken te geef zetten op freecycle muur verven
– nieuwe boekenkasten gaan halen bij ikea
– boekenkasten in elkaar zetten en terug vullen
duplobakken uitkuisen en bespreken met de zoon wat weg mag
– duplodozen/ander speelgoed te koop zetten
– lage kast zoeken om kinderdvd’s en knutselgerief in op te bergen
– andere muren in de living ook verven
– kleerkast van de dochter eens uitmesten en alle 86 eruithalen
– zakken met kleren/lakentjes/slaapzakken naar babynest brengen
– buro bekijken wat van mij is en eventueel wegmag
– kleren kinderen checken najaar en zien wat er nog nodig is
– boekentas/schoolgerief kopen voor Tiemen
– bedankingskaartjes maken lentefeest Tiemen
– fotoboeken maken
– huisbaas mailen buitenschrijnwerk
– afspraak maken voor nazicht brander
– iemand zoeken voor de dakgoten uit te kuisen en af te wassen
– alle rolluikens afwassen en de ramen binnen en buiten wassen

Zo ik denk dat ik nog efkens zoet ben, gelukkig binnenkort drie weken vakantie….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op op het lijstje

  1. nickytjes zegt:

    oh, als je Duplo weg doet, denk je dan ook eens aan ons? (als ik nog niet te laat ben)

Geef een reactie

