Deze week

– kon ik ineens veel dinges van de do to lijst schrappen, jèèèèj! Update volgende week 🙂
– adopteerden we niet één, niet twee maar wel drie konijntjes! Snuffie, Mozart & Onslow deden hun intrede en de zoon is de dagen ah afstrepen op de kalender tot we D-day (dag 5 dus) goed zijn doorgekomen met 3 nog levende konijnen… Betweter Mozart is al gewond zag ik deze avond dankzij zijn ‘onderdanig’ aheum gedrag..angstig afwachten..
– was de week waarin ik de deuren van mijn buro dichttrok voor 3 lange weken. Vakantie!
– ontmoette ik eindelijk een aantal hippe moeders waarmee ik in een fbgroep zit zeg… spannend toch altijd zo een eerste échte ontmoeting. Gelukkig zorgden onze kinderen én het aanwezige zwembad voor de nodige ijsbrekers en werd het een heel leuke namiddag. Vraagt om een vervolg.
– keek ik een beetje angstig naar mijn totaal onverantwoorde drukke planning voor de eerste vakantieweek. Angstig maar ook blij natuurlijk hé! Maar: gelukkig donderdag een dagje om wat te bekomen…
– kreeg ik een afspraak voor Maren haar volgende fotoshoot, het kind krijgt straks nog echte sterallures….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Deze week

  1. Geniet van de welverdiende vakantie!!!

  2. Pingback: huisdieren | durvendromendenkendoen

Geef een reactie

