grappig

Vandaag gingen we zwemmen ofte ‘semme’ zoals de dochter zegt. Ik moet onze idkaarten dan meenemen want Tiemen is nog geen 7 (je ziet dat er niet aan) en zwemt dus nog een dikke maand gratis en ik moet bewijzen dat ik in Gent woon om een voordeeltarief te krijgen. Dus ik maan Tiemen aan om zijn idkaart te halen die nog in zijn omaopa-logeertas zat. ‘ ah zegt hij, anders weten ze niet dat ik nog geen 7 ben hé’. Even later in de auto valt mijn euro dat mijn idkaart nog op mijn buro ligt dus ik zeg’ ik ga vlug ook mijn idkaart nog halen’.

Zegt de zoon droogjes: ‘maar mama die meneer gaat echt wel zien hoor dat jij al 7 bent’

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op grappig

  1. Christel zegt:

    Gevat van je zoon. 😉

  2. Els zegt:

    haha, heel goed! 🙂

Geef een reactie

