Privé

Mijn blog is mijn privé dagboek. ja ik weet het, dat klinkt een beetje tegengesteld want iedereen die wil kan meelezen natuurlijk. En pas op natuurlijk vind ik dat leuk dat er hier gelezen wordt én gereageerd.

En ik deel al eens een bericht op facebook. Waardoor hier al eens andere mensen komen meelezen dan mijn vaste kliek. Ook leuk, meer lezers, meer interactie!

En dan wordt er verder gelezen. En wordt een zin, een paragraaf, een artikel gedeeld met anderen. Een beetje uit de context getrokken en uitvergroot. Niet meer zo leuk.

Jammer.

Ik ga nu heel hard nadenken over bloggen… u hoort er nog van.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Privé

  1. lentebloem zegt:

    Ow, hopelijk tot gauw!

  2. prinses op de kikkererwt zegt:

    Oei, wat is er gebeurd? Ik ben heel dankbaar om te mogen lezen over jullie leven en ik vind jouw kracht inspirerend. Hopelijk is er niets gebeurd waardoor dat zou moeten ophouden.

Geef een reactie

