De ontbijtgesprekken

Tijdens de vakanties gaat de dochter voorlopig nog enkele dagen spelen in het Bengelhof en heb ik dus wat quality time met de zoon. Eén van onze tradities is dan om zalig lang en uitgebreid te ontbijten. Mijn zoon is een kwebbelgat en deze ochtend noteerde ik eens een paar uitspraken… (nvdr: ontbijten met mijne zoon is nooit saai)

– (al tokkelend op zijn gitaar) ‘mama ik ga later keeper worden bij de rode duivels. En voetballer bij aa gent. En zanger bij koen wauters. En a. (zijn beste vriend) gaat mij overal naartoe voeren want die wordt taxi later.’

– ‘ben ik nu groenkapje mama?” (trekt de kap van zijn groen hoodie over zijn hoofd)

– ‘mama een kopstaartaanrijding zouden ze toch beter een kop-kont-aanrijding noemen hé?’

– ‘ik ben toch geweldig hé mama? Toch de beste zoon in de wereld!’

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op De ontbijtgesprekken

  1. prinses op de kikkererwt zegt:

    Hij heeft alleszins zelfvertrouwen :).

  2. Mijn zoon vindt zich de best bonuszoon van de wereld 😉 in sms naar zijn bonuspapa,……:-)

Geef een reactie

