Mijn blog is een uitverkochte concertzaal (een grote!!)

zoals elk jaar kreeg ik ook dit jaar van wordpress een mooi overzicht met cijferkes en tabellen over mijn blog….

Hier is een fragment:

In de concertzaal in het Sydney Opera House passen 2.700 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 46.000 keer bekeken. Als je blog een concert zou zijn in het Sydney Opera House, zou het ongeveer 17 uitverkochte optredens nodig hebben voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

wààààààààà, beat that Clouseau (o right they did…. haha)

Bedankt, u was weer een fantastisch publiek en volgend jaar nog meer van dat!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Mijn blog is een uitverkochte concertzaal (een grote!!)

  1. Jessie zegt:

    Haha zo tof! En Congratz! Hoe krijg je dat eigenlijk? Ik krijg dat niet?

  2. Leuk om hier ook deel uit te maken van jouw blog,…..

Geef een reactie

