Secret Santa (2)

Enkele dagen voor kerst ontving ik al een eerste kaartje… met een hele leuke kerstboom bij die de kinderen konden versieren en dan ophangen in onze eigen kerstboom, dat vonden ze heel tof!! Héél hartelijk dank broertjesmama! (en weer een leuke blog ontdekt!)

DSC02939

Op kerstavond dan was de postbode bij ons langs geweest met een pakje maar helaas waren we niet thuis…. en de eerste dagen na kerst kwam het er maar niet van om langs het postpunt te rijden. Zaterdagavond vond ik toch nog een gaatje en haastte me voor sluitingstijd naar onze Delhaize waar het postpunt is. Ik kreeg een reuzengrote enveloppe overhandigd…. Ik kreeg al een vermoeden dat daar misschien wel mijn tweede Secret Santa in verborgen zat… Thuis pakte ik met het ganse gezin het goed verpakte geheim uit en ….; we slaakten allemaal een kreet van …. verbazing, verwondering, ontroering….. mijn tweede Sesa had een heus kunstwerk gemaakt over de kindjes en onze huisdieren…. wààààààààw! Dit gaat ergens een plaatsje krijgen in onze living… hèèl heel erg bedankt Naomi!!!

DSC02937

Op oudjaar kwam dan de laatste…; en tja wat moet ik daarover zeggen…. Upje… we kennen mekaar idd van een groepje op fb, we lezen elkaars blogs al een tijdje… Je stuurde mij zo een lieve brief… Ik was daar echt efkens niet goed van… Ik ben niet zo rap van mijn melk maar gisteren moest ik toch echt efkens naar boven vluchten en bekomen. Héél heel erg bedankt voor je lieve woorden en ik beloof je plechtig dat ik het komende jaar idd wat meer rust ga vinden/nemen… Deze brief gaat in mijn doosje met brieven die ik eens herlees als ik een minder moment heb…. Dikke dikke merci!!

DSC02938

Dan moet ik nog één iemand bedanken…. Tess.. dikke merci om alweer het initiatief te nemen en een beetje extra kerstgevoel in vele huiskamers te brengen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Secret Santa (2)

  1. upje zegt:

    ’t Is graag gedaan, die brief. Ik was bang dat het ‘te gewoontjes’ ging zijn, maar mijn boodschap is precies toch aangekomen. Maar je moet mij dat niet beloven, hé. Het is niet weer een extra taak op je onmetelijk lange lijstje. Het is iets dat ik je wéns. De ruimte om ervoor te gaan, etc etc. Niks dat je moet beloven. Behalve misschien aan jezelf … 😉

Geef een reactie

