Geen zin

Ik heb zo absoluut totaal geen enkele zin om er vanaf maandag weer in te vliegen. Ik zie er zo tegenop om weer op een onchristelijk uur uit mijn bed te moeten, mijn 2 bloedjes tegen hun natuur en bioritme in uit hun bed te moeten zetten, ochtendroutines minutieus uit te voeren om dan al doodnerveus en moe op het werk toe te komen, mij daar een ganse dag te zitten ergeren om dan ’s avonds weer alles in de tegenovergestelde richting te doen.
zo. echt. geen. zin.

Er zit niks anders op dan dat er morgen drie juiste symbooltjes op mijn win for life biljet tevoorschijn komen.

U duimt toch ook?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Geen zin

  1. prinses op de kikkererwt zegt:

    Ik begin het jaar met een weekje verlof. Luxe, heet dat. Ik heb het ook wel erg nodig. Ik wens je toe dat het gauw licht zal zijn op dat onchristelijke uur, en dat het dan ietsje makkelijker wordt! Veel succes en goede moed,en ja, ik duim. Voor alleenstaande moeders Рbewust of onbewust Рzouden ze de kansen bij win for life eigenlijk moeten verdubbelen h̩.

  2. Heb er ook net over geschreven, ik kijk er torenhoog tegenop,…..is het dit allemaal waard?

  3. maaike zegt:

    ik duim!
    en als je wint trakteer jij op een koffie 😉

  4. kientjes zegt:

    Ik heb al 40 uren gewerkt dit jaar. Morgen (maandag) en overmorgen heb ik eindelijk eens vrij, na 8 dagen aan een stuk gewerkt te hebben. Dus sorry, maar ik kijk wel uit naar maandag 🙂

  5. Ik ben vrijdag terug begonnen. En ik had ook geen zin! Maar het viel al bij al toch mee! 🙂

Geef een reactie

