De 14 van 14

Het was een bewogen jaar 2014…. met een niet zo leuke zomer – dode konijntjes en opa die een maand ziekenhuis te slikken kreeg – maar gelukkig was er de rest van het jaar om ons wél vrolijk over te maken…. 14 beelden van 14..

In januari gingen wij naast nieuwjaarke-zoete zingen ook eens naar de Blaarmeersen- wintereditie. Wandelen, speeltuin en ne warme chocomelk… en vermits mama àltijd haar fototoestel bijheeft….

januari

In februari mocht Miss Maren al 4 kaarsjes uitblazen, hiep hiep hoera!

februari

In maart werd er hard gewerkt, zowel op het werk als in huis, gelukkig heb ik een immer goedgezinde kerstprinses in huis om de spirit wat hoog te houden

maart

April bracht Tiemen niet zo leuk nieuws van de oogarts maar kijk eens wat een coole zoon-met-bril ik heb zeg! We gingen de nieuwe bril meteen dopen met een allereerste musicalbezoek!

april

In mei gingen we 2 x op vakantie, naar ‘onze’ boerderij in de buurt van Veurne (waar het niet zo mooi weer was en mijn 2 lezerkes dikwijls rustig in de zetel met een boekje zaten) én we mochten gaan Glampen bij de boer in Nederland… met stip onze favoriete vakantie van het afgelopen jaar….

mei

mei2

In juni deden we van fotoshoot voor Tiemen zijn lentefeest.. een hele leuke voormiddag met een toffe fotografe leverde zàlige foto’s op….

juni

In juli gingen we een paar keer naar zee.. maren dacht er het hare van…

juli

In augustus brachten we vooral veel tijd door in de auto en in het ziekenhuis, opa werd er opgenomen met een ernstige wonde aan zijn been en bracht een paar dagen paniek in ons gezin, gelukkig liep alles goed af. We vierden ook Tiemen zijn lentefeest in een binnenspeeltuin met veel vriendjes groot en klein én we gingen vlak voor het nieuwe schooljaar nog een midweekje weg en namen een vriendje mee…

augustus

augustus2

In september mocht mijn grote jongen al 7 kaarsjes uitblazen en mama had wel een heel bijzonder verjaardagskado… eerste live voetbalmatch.. mama scoorde (en de buffalo’s gelukkig ook!)

september

Oktober bracht een covergirl 😉

oktober

In november pikten we nog een zeer deugddoend weekendje zee mee….

november

En in december tenslotte waren er zoveel leuke foto’s dat ik er maar ééntje gekozen heb van mijn zonneke, omdat ze wàt er ook gaande is, altijd een lach op mijn gezicht kan toveren!

december

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op De 14 van 14

  1. Jessie zegt:

    leuke reeks! Wat me wel op viel: hij doet z’n bril precies niet graag aan? 😉

  2. birgit189 zegt:

    moet enkel in de klas en voor tv kijken (voorlopig, in maart moeten we op controle)

  3. prinses op de kikkererwt zegt:

    O, wow, wat prachtig. Wat een kanjers van kindjes heb je! En met die foto van de zee moest ik schaterlachen. Dankje, Maren. Verder vraag ik me af waar jullie geglamd hebben, en of jij tips hebt voor een vakantie alleen met twee kindjes?

Geef een reactie

