Censuur

Een tijdje geleden ging er iets mis met één van de berichten op mijn blog. Dat bericht werd door iemand opgepikt en op een verkeerde manier gecommuniceerd aan andere mensen. Wat voor onnodige wrevel zorgde bij veel mensen, mezelf incluis. Ik heb lang en diep nagedacht over hoe ik zo’n dingen kan vermijden… mijn blog is een uitlaatklep en een manier om dingen af te toetsen ook soms, zeker als het de kinderen betreft en ik wil dat eigenlijk niet veranderen.

De oplossing is dus dat ik sommige berichten niet meer openbaar zal posten maar met een paswoord erop. Eigenlijk tot mijn grote spijt maar zo vermijd ik dat dingen uit hun context getrokken worden en/of een eigen leven gaan leiden. Ik hoop van ganser harte dat het mijn vaste kliek lezers niet afschrikt en dat die weten dat ze maar een mailtje en paswoord weg zijn van het meelezen van die berichten. Heel graag zelfs!

Voor alle duidelijkheid dus: het merendeel van de berichten blijft openbaar, sommige zullen vanaf nu met een paswoord beschermd zijn dat je via een eenvoudig mailtje naar birgit189atyahoopuntcom kan opvragen!

Dank voor jullie begrip!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op Censuur

  1. Eilish zegt:

    Jammer dat het zo moet, maar begrijpelijk wel !

  2. evavertelt zegt:

    Jammer… Maar ik heb het ook al overwogen.
    Al is mijn blog nog relatief “anoniem”, maar zo ineens is het daar dan toch he?

  3. Jammer dat je daarmee moet beginnen he!? Ik lees graag mee achter het paswoord…

  4. prinses op de kikkererwt zegt:

    Jammer! Ik blijf ook graag meelezen met paswoord, als jij het goed vindt.

  5. Katrien zegt:

    jammer maar begrijpelijk, ik blijf ook graag meelezen

  6. Sabrina zegt:

    Inderdaad jammer, maar ik kan het zeker begrijpen…

  7. Inge Frans zegt:

    Ik blijf graag meelezen. Eens zoeken waar ik je mailadres kan vinden…. Hopelijk lukt me dat!

  8. Christel zegt:

    Wat jammer dat mensen er misbruik van maken.

  9. K. zegt:

    Ik lees ook graag mee! En spijtig dat het zo moet gaan. Waar kan ik je mail vinden?

Geef een reactie

