doodgewone dingen

– thuiskomen van het werk en ontdekken dat mijn broer dàtgene klaargemaakt heeft van avondeten waar ik al een ganse middag op aan het hopen was
– wakker worden in het midden van de nacht en ontdekken dat je nog drie uur mag slapen
– samsonliedjes meekwelen met de dochter in de auto
– maar ook: alleen in de auto met Ozark Henry, Bart Peeters of Paul de Leeuw in de cdspeler
– een compliment krijgen
– die te nauwe jeansbroek uit mogen trekken en mijn heerlijke comfy joggingbroek aandoen
– soep maken, proeven en ontdekken dat je er klop op zit met de smaak
– de humor van de zoon
– de wekelijkse portie foto’s bekijken op de pc en ontdekken dat er toch weer een pareltje bijzit
– een stuk melkchocolade
– perfect gebakken koekjes uit de oven halen
– denken: ik moet dringend eens x bellen en 10 min later gaat de telefoon en wie hangt er aan de lijn…. jawel.. love it
– alle was die weggewerkt is (duurt hoogstens 10 minuten maar soit)
– de eerste voorjaarsbloemen hun kopje zien bovensteken in de tuin..
– dansende kinderen, mijn dansende kinderen in het bijzonder
– een vakantie boeken en het uitkijken naar

dàt zijn een aantal doodgewone dingen waar ik heel erg gelukkig van word!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op doodgewone dingen

  1. Christel zegt:

    Reden genoeg om lachend door het leven te gaan. Geniet ervan.

  2. prinses op de kikkererwt zegt:

    Herkenbaar!

  3. Pingback: lilith deelt haar doodgewone dingen | Tales from the Crib

  4. EsterDepret zegt:

    Wat een leuke blog heb je! Ik heb even de tijd genomen om door je artikelen te gaan, en wauw! je bent een fantastische moeder met 2 prachtige kinderen :D. Je hebt alvast een volger bij 😉 (en ook eentje uit Gent!)

Geef een reactie

