Lezend

Lezend…. veel te weinig de laatste weken. En hoe komt dat? Aaaahh iemand bracht Netflix into da house! Waardoor ik series beginnen kijken ben in plaats van mijn vrije uurtjes aan boeken te spenderen. Bon, het is nog steeds winter dus ik vind het nog enigszins gepermitteerd al dat schermstaren. Maar binnenkort als de lente écht doorzet dan is het schluss met de series. En terug de boeken in!

Ik slaagde er toch in om – dan vooral in gestolen kwartiertjes tijdens ponyles of vlak voor slapengaan – drie boeken uit te lezen al dit jaar. Enfin boeken… ‘Dagboek van Marie’ en ‘Brieven van Marie’ van Lize Feryn vind ik nu niet echt onder hoogstaande literatuur vallen, ik heb ze beiden in een dik half uur uitgelezen denk ik. Total waiste of time & money… ‘Dagboek van een Nanny’ vond ik wel leuk, aangenaam geschreven en vlug lezend, ideaal voor kwartiertjes tussendoor. De turf (Ik ben pelgrim) die al maanden op mijn nachtkastje ligt daar geraak ik maar niet in vooruit, enfin ‘tis te zeggen hij is 3/4 uit, nog ergens een paar uur vinden voor de laatste paar 100 blz..

En dan liggen er nog een hele hoop te wachten… de nieuwe van Santafiore, van Norah roberts, van Brusselmans. Een paar ‘moet je gelezen hebben’ van vorig jaar nog (de boekendief, vele hemels boven de zevende..)

Gelukkig lonkt er een week vakantie aan zee tijdens de paasvakantie….

NVRD: ergens hierboven vindt u een pagina waar ik bijhoud welke boeken ik las…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

