Dat ze de mooiste is….

Een klein jaar geleden was er een collega-downmama die vertelde over haar zus-fotografe die graag ‘iets’ wilde doen met kindjes met downsyndroom, een fotoproject. Omdat ik altijd wel in ben voor een mooie foto van mijn kinders ging ik graag in op de vraag om mee te werken. Ergens in de zomer gingen wij een ochtend van fotoshoot doen in de mooie plantentuin in Gent. Het resultaat is…. tja oordeelt u zelf maar. De foto’s mochten vanaf vandaag publiek verspreid worden…. U vindt hier de hele reeks. Een superdikke merci Emilie voor deze prachtige levenslange herinnering aan mijn kleine meid….

4Y1A5354

4Y1A5310

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Dat ze de mooiste is….

  1. Heel mooie foto’s van een prachtige meid!

  2. Heidi zegt:

    Waw, echt prachtige foto’s! Zwart-wit heeft toch altijd dat tikkeltje meer vind ik.

  3. prinses op de kikkererwt zegt:

    Ze IS de mooiste! Wat een prachtige foto’s!

  4. dhaenelottie zegt:

    Prachtig!

  5. Pingback: Emile, de schoonheid van imperfectie | durvendromendenkendoen

Geef een reactie

