Aftellen

Eindelijk is het paasvakantie! Allebei de kindjes zijn echt toe aan een rustperiode en mama eigenlijk ook wel. Komende week nog drie dagen werken/naar de opvang en vrijdag pakken we onze koffers en zijn we weg voor een weekje Zeeland!

Rest mama wel de komende 6 dagen nog een paar drukke dagen want inpakken voor een week is toch altijd weer een ganse verhuis! We hebben een huisje geboekt in een bungalowpark en groot was mijn vreugde toen ik deze week ontdekte dat je daar op voorhand boodschappen kan bestellen die dan klaarstaan in het huisje, de prijzen vielen ook goed mee dus alle drank & snoeptoestanden heb ik alvast daar besteld, dat scheelt al wat gesleur en over-en weergeloop. Ik bestelde ook handdoeken paketten zodat we iets minder gerief moeten meezeulen.

Maar voor de rest zal het weer koffer vol zijn want én strand én zwembad én veel buitenspelen én het is geen superwarm zomerweer… genoeg reservekleren meenemen is de boodschap dus… En speelgoed voor binnen – en buiten én mama entertainment (boeken/kleurboek+kleurtjes) wat gezelschapsspelletjes, wat knutselgerief… Onze fleecedekentjes om gezellig onder te kruipen en tv te kijken….

Dé vraag waar ik nog altijd mee worstel: gaat er ook een laptop mee…. hoezeer ik ook snak naar een beetje cyberrust een volledige week internetloos schrikt me toch af…. Nog efkens over nadenken 😉

Maar vooral uitkijken naar dus… dat gaat zo deugd doen een weekje met véél slaap en niksmoet/alles mag!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Aftellen

  1. jessie zegt:

    Wat een zalig vooruitzicht!!! GENIET er van! En ik zou die laptop toch meenemen. Gewoon voor s avonds, als de kinderen slapen….niet?

  2. passionatelysilly zegt:

    Wat een heerlijk vooruitzicht. Je hebt het goed geregeld. En de laptop… hmm ik zou ook twijfelen. Gewoon even een boek en niets is ook wel heel erg lekker.

  3. upje zegt:

    Hmmm … Was het niet zo dat Tiemen best wel laat opblijft? Dan zou ik die laptop gewoon thuislaten en eens profiteren om op tijd in bed te kruipen, al dan niet met een boek. Hebben jullie ook een tablet? Daar vind ik persoonlijk dat ik altijd veel korter op blijf hangen, dus dat is mss nog een optie? Het zijn bij mij wel die vakanties waar internet niet of slechts heel beperkt aanwezig is, die mij het meeste deugd doen. (Maar ik geef toe dat wij toch ook altijd naar die optie kijken … )

Geef een reactie

