Ik geef iets weg!

Spannend – mijn allereerste give-away!

Bon, wat geef ik weg en wat moet je daarvoor doen!

De eerste give-away is er eentje voor mensen met kinders of mensen die zelf nog graag met de blokskes spelen haha want ik mag – met dank aan Fun het volgende weggeven:

DSC03181

Deze doos dus!

Wat moet je daarvoor doen?

Mij in de comments, hier of op fb, voor 30 april laten weten wat je lievelingskleur is. Ik zeg nog niet waarom, binnenkort heb ik kleurkes nodig voor iets, stay tuned daarvoor! Op 1 mei steek ik alle antwoorden in een pot, laat mijn bevallige assistente een winnaar trekken en die krijgt van mij de doos toegestuurd.

3-2-1-GO!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 reacties op Ik geef iets weg!

  1. misscaesar zegt:

    Tearose! Drietje heeft ALLES in die kleur 😊 en ik wil winnen 😁 mn zpontje verjaart 30/04! Haha πŸ˜‰

  2. Mijn lievelingskleur? Groen! Liefst gifgroen/kwasakigroen. πŸ™‚

  3. Maja zegt:

    zonder enige twijfel: groen! grasgroen nog het liefst.

  4. Julie zegt:

    Lasse zijn lievelingskleur is vuurrood, ‘want da’s gewoon het mooiste’.

  5. maaike zegt:

    mijn zoon doet mee…
    en zijn lievelingskleur is rood.

  6. Petra zegt:

    ik doe mij! mijn lievelingskleur is geel πŸ™‚

  7. kroezelmama zegt:

    Zonder enige twijfel: blauw! Kroezelzoon nog maar een maand of drie lego ontdekt en nu al compleet zot van. Dus op deze manier de verzameling uitbreiden is een schoon begin. πŸ™‚

  8. nyck zegt:

    turkoois !

  9. wiwi zegt:

    Graag limoengroen, daar willen Gust en ik het wel mee doen…

  10. Marieke zegt:

    Alex vindt rood de mooiste kleur! En dan zo schattig met zijn vingertje naar zijn lipje!

  11. floor zegt:

    Bij ons elk zijn kleur: grote broer: oranje- tweede broer: blauw – derde broer : geel en ikzelf: groen! Met zo’n hoop manvolk in huis zou die chima met open armen worden ontvangen. En dan nog knaloranje!

  12. Veerle zegt:

    Mijn lievelingskleur is blauw.

  13. E. zegt:

    Hier houden we vooral van paars!

  14. Vanessa zegt:

    Ik doe graag mee met rood! Groetjes

  15. grietdm zegt:

    felgroen en felblauw (als ik het aan mijn dames overlaat krijgt ik altijd het antwoord paars en appelblauwzeegroen – ik ben blij dat de roze-roze en nog eens roze periode hier eindelijk voorbij is)

  16. Ellen zegt:

    Zoon twee zegt al een paar weken met volle overtuiging: ‘oanje is mijn liefte keur’. Met de doos zouden we vooral zoon 1 enorm plezieren.

  17. TheMiss zegt:

    Blauw… hier πŸ™‚
    Gevolg: bijna de hele kleerkast van de zoon hangt vol met blauw.

  18. Mijn zoon is gek op groen, mijn dochters houden van roze en blind bling en mijn jongste zoon van blauw.
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar rood. En dan echt van dat knalrood of kersenrood!

  19. Armel zegt:

    Geel is hier het lievelingskleur van de dochter πŸ˜€

  20. T. zegt:

    Koningsblauw voor mezelf, de jongens kiezen voor oranje (mijn persoonlijke gruwel) en groen

Geef een reactie

