And the winner is…..

19 reacties kreeg ik, niet slecht voor een eerste give-away!

Ik schreef alle namen en kleurtjes op een briefje, deed de briefjes in een tasje en liet de zoon er blindelings eentje uithalen…

and the winner is…..

Julie zegt:
24 april 2015 om 15:30 (bewerken)
Lasse zijn lievelingskleur is vuurrood, ‘want da’s gewoon het mooiste’.

DSC03593

Proficiat Julie! Stuur jij mij een mailtje of pb met je gegevens, dan stuur ik de doos op! birgit189@yahoo.com

En volgende maand organiseer ik de volgende give-away!

(en waar ik het kleurtje voor nodig had dat vertel ik een volgende keer! )

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op And the winner is…..

  1. Julie zegt:

    En hij is er zoooo blij mee! ‘Echt? Gewonnen? Waarom? Voor mij? Zo leuk!’ en nu vliegt er hier de hele tijd zo’n rode vogel door onder living 🙂 . Dankjewel!

Geef een reactie

