Ons weekend

Ik ben zoooooo hard fan van lange weekends hé! Zo veel meer tijd om leuke dingen te doen naast het obligate huis/tuin/keukenwerk!

Ik had bewust ‘niet veel’ gepland het afgelopen weekend maar er vielen toch een paar leuke momenten te noteren!

Vrijdagochtend belde mijn mama ‘Maren staat in Steps!’ en inderdaad wat online gezoek later vond ik het artikel en wat rondgerij later ook het echte ‘boekske’. Nog eentje voor in de doos voor later. We gingen vrijdagochtend ook het laatste babykonijn bezorgen bij zijn nieuwe thuis!

Vrijdagavond ging ik zoals in het vorig bericht gezegd eten met de vriendinnekes! Leuke gesprekken, zeer lekker eten en een bijzondere ontmoeting, meer moet dat niet zijn!

Zaterdag begon wat kabbelkabbel en veel was/plas gedoe maar in de late namiddag werd het echt leuk want wij hadden kaarten gewonnen voor het VTM Kzoom circus in de Capitole in Gent. Ik kreeg 4 kaarten en mijn broer zag het wel zitten om ook eens mee te gaan dus trokken we met ons 4 op pad! En het was heel leuk. Eén van de presentatoren zei bij aanvang ‘we gaan ervoor zorgen dat jullie het in jullie broek doen van het lachen’ en Tiemen fluisterde me na afloop toe ‘mama ik moest bijna echt in mijn broek doen van het lachen!!’ Zijn gezichtje stond de ganse tijd op genieten. Kleine zus was wat minder overtuigd, de luide muziek en het feit dat de voorstelling begon met een luide knal en 5 seconden pikkedonker hielpen niet echt. Om het feest goed af te sluiten gingen we na de voorstelling op weg naar huis oliebollen halen op de kermis!

DSC03598

DSC03606

Zondagochtend had Tiemen voetbaltraining en profiteerden Maren en ik ervan om wat te wandelen en te spelen op de Blaarmeersen.

DSC03612

DSC03616

DSC03619

DSC03620

In de namiddag probeerde ik een nieuw bakrecept uit om mijn collega’s mee te trakteren deze week, maakten we huiswerk en genoten de kindjes van een uitgebreide badsessie met veel schuim en veel speelgoed.

DSC03627

En toen was het al weer voorbij…. gelukkig nog een paar lange weekends tegoed de komende weken!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

