We tellen af..

Nu de grootste drukte op het werk en thuis wat voorbij is, kunnen we beginnen aftellen naar de zomervakantie… Nog anderhalve week en de schoolvakantie begint, beetje raar zo midden in de week hé!

Maar goed, het voordeel is dat ik mijn vrije dag heb op de eerste vakantiedag dus dat ik er al meteen een leuke uitstap van kan maken. We droppen Maren in de crèche (hoe oneerbiedig haha, Maren gaat dus nog eens spelen met de vrienden van het Bengelhof en ze kijkt daar al héééél erg naar uit!) en ik ga met Tiemen een dagje naar Bellewaerde. De tickets hangen al weken naar ons te lachen op het prikbord in de keuken..

De rest van de week gaat Tiemen logeren bij oma en opa. Daarna moet ik nog 2 weken werken én gaan de beide kindjes naar de vakantie opvang op school.

En dan…..hàààààààà.. dan ben ik met vakantie tot 1 september… 6 zalige lange weken eruit zeg… Ik kijk er zo naar uit!

Wat we allemaal gaan doen die 6 weken dat vertel ik dan wel uitgebreider maar we gaan natuurlijk wat vriendjes laten komen spelen/logeren, we gaan een midweekje weg, we gaan een beetje klussen in huis, mijn stapel te lezen boeken moet ook echt een kopje kleiner gemaakt worden… Plannen genoeg dus. Maar vooral 6 weken op een ander tempo mogen leven, wakker worden als we er zin in hebben…. zàlig.

We tellen verder af…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op We tellen af..

  1. tifosanele zegt:

    Geniet ervan! En laat vooral het tempo wat zakken, dat gaan wij ook proberen 😉

  2. Upje zegt:

    Wauw, wauw, wauw. Geniet ervan met volle teugen!

  3. EsterDepret.be zegt:

    Geniet ervan ! Ik ga pas met verlof tijdens de Gentse Feesten en dat voor een schamele 2 weken :(.

Geef een reactie

