Vakantie!

Eindelijk is het zo ver! Gisteren kon ik na een gezellig ontbijt met de collega’s de laatste dingen afwerken, mijn afwezigheidsassistent aanzetten, de telefoon doorverbinden naar een collega en met een gerust hart de deur achter me dichttrekken. 6 lange weken vakantie liggen voor me! En wat gaan we doen in die 6 weken? Veel, weinig, vanalles een beetje. Een aantal geplande dingen, een beetje de dingen op ons af laten komen. In elk geval u zit op de eerste rij want ik ben van plan een dagelijks verslagje met een foto bij te houden hier. Enerzijds een béétje een goedmaker voor de schromelijke verwaarlozing van de afgelopen weken en maanden van deze blog, anderzijds ook voor mezelf. Om achteraf eens te kunnen teruglezen en hopelijk met een blij gevoel te kunnen terugdenken aan veel leuke momenten.

En avant!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Vakantie!

  1. Sabrina zegt:

    Geniet van je vakantie! Kijk er al naar uit om de verslagjes hier te lezen 🙂

  2. Enjoy en zes weken, zalig!!!

Geef een reactie

