zomervakantie dag 3 – 20/07/2015

Vandaag begon langzaam, hééél langzaam! Ik deed mijn ogen open om 8.30 uur, Maren sliep zowaar tot 9.15 uur en Tiemen zelfs tot 11.15 uur! Heerlijk toch die kinders van mij! We brunchten en vertrokken daarna naar een tante waar we konden kennismaken met de nieuwste familie aanwinst: baby Jolien. Die keek nogal zeer geïntrigeerd naar de capriolen van mijn 2 pagadders. Toen mijn nichtje met baby terug huiswaarts gekeerd was ging ik nog samen met mijn tante en de kindjes een uurtje naar een speeltuin vlakbij zodat de kindjes wat energie kwijt konden.

Daarna stond een bezoekje aan oma en opa op het programma en mijn mama had heerlijk gekookt voor ons, voetjes onder tafel schuiven en lekker eten, ook dàt is vakantie! Maren was duidelijk moe van het geravot in de speeltuin en viel in het naar huis rijden dan ook pardoes in slaap in de autostoel. Thuis nam ik ze eruit en ze sliep gewoon verder in de zetel op mijn schoot. Toen ze geen aanstalten maakte tot wakker worden heb ik ze dan maar ineens in bed gestopt.

2007 maren slaapt

En nu ga ik samen met de zoon nog naar een filmpje kijken en een ijsje eten! Ideale afsluiter van een luilekker dagje…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op zomervakantie dag 3 – 20/07/2015

  1. willy cats zegt:

    Klinkt lekker, zo’n daagje

  2. Oh heerlijk,…….hoop mij het ook gegund wordt lang te slapen, alleen ligt het niet aan mijn kids maar aan mezelf 🙂

Geef een reactie

