zomervakantie dag 5 – 22/07/2015

Vandaag hadden we alweer een luie voormiddag. Om 13.30 uur had Maren een jaarlijkse controle afspraak bij de NKO arts in het kader van de Downpoli. Dàchten we dus. Na drie kwartier kinderen rustig houden in een ziekenhuiswachtzaal ging ik toch maar eens informeren bij de balie hoe lang het nog ging duren en kreeg daar te horen dat onze afspraak genoteerd stond om 15.10 uur… terwijl ik bij het afspraak maken expliciet gevraagd had naar een eerste afspraak in de voor- of namiddag. Onmogelijk dus dat ik ooit ja zou gezegd hebben op dat uur. Ik had geen zin om een scene te maken maar ik ben niet blijven wachten, Maren was toch al niet meer in een te onderzoeken mood ondertussen en ik eerlijk gezegd ook niet. En zonder mensen persoonlijk te willen viseren… op die 5 jaar is het nog geen enkele keer goed gelopen met de afspraken bij NKO. Een mens vraagt zich af hoe het komt dat daar nog zoveel volk naartoe gaat….

220701

Om 15.00 uur werden we bij een vriendin verwacht en na wat gezoek in Deinze (mijn gps heeft de geest gegeven..) vonden we het toch. Ik reed nog even over en weer om een andere vriendin en haar kindjes op te pikken en we hadden een hele leuke namiddag. De kindjes amuseerden zich goed en de mama’s konden wat bijkletsen. Als afsluiter ging ik met één van de vriendinnen en de kindjes eten in de lunchgarden. Geen afwas vandaag, ook dàt is vakantie!

220702

220703

En zo eindigde onze dag heel positief!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op zomervakantie dag 5 – 22/07/2015

  1. Christel zegt:

    Zo kan het tij alsnog keren.

Geef een reactie

