zomervakantie dag 6 – 23/07/2015

Vandaag deden we het weer rustig aan, we gingen wat brood en fruit bijkopen, ik maakte spaghettisaus, de kindjes speelden braaf…..

Of toch ééntje…. Tiemen hield zich de ganse dag onledig met zijn lego en kwam enkel naar beneden om te eten of iets te dringen.

Maren was ook superbraaf….. dacht ik. Ik had ze boven achtergelaten op onze slaapkamer waar ze zich op mijn bed had geïnstalleerd met een stapel boekjes. ik was dus zeer gerust dat ze zo stil was. Ha ja ze was aan het lezen. Een uurtje later ging ik eens poolshoogte nemen. KUCH. Madam had haar volledige kleerkast geleegd en door elkaar op de grond gegooid, ze had een volledige pak pampers in bad uitgeschud, ze had 2 mandjes met klein badkamerspul geleegd en gesorteerd. Rekkertjes bij rekkertjes, borstels bij borstels, nagellakjes netjes op een rij…. En ze zat in haar blootje op haar potje en rook heel lekker en was héél erg gehydrateerd want ze had zichzelf ingesmeerd met mijn volledige potje dagcreme, dat, u raadt het aln nét open was dus nog bomvol zat.

2307 maren

Stille kindjes mogen niet vertrouwd worden. Stille kindjes mogen niet vertrouwd worden. Stille kindjes mogen niet vertrouwd worden. Als ik er een mantra van maak ga ik het ooit nog eens leren.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op zomervakantie dag 6 – 23/07/2015

  1. Hahahahahahaha, inderdaad, stille kindjes zijn niet te vertrouwen 🙂

Geef een reactie

