zomervakantie dag 7 – 24/07/2015

Vandaag had ik onze babysit geboekt voor een middagje Marensit. Ik had afgesproken met een vriendin en haar oudste zoon om samen met Tiemen en mij een namiddag naar de Gentse Feesten te gaan. Maren had ’s ochtendsvroeg broer zijn voetbaloutfit al aangeslagen en aangedaan. Cute as hell hé die dochter van mij!

2407 maren

Met de tram ging het richting centrum. het plan was om mee te varen met de piratenboot, helaas had moeder nogal verkeerd ingeschat dat er nog plaats ging zijn en niet gereserveerd. Foutje van de firma, blijkbaar zijn die thema boottochten immens populair en al dagen op voorhand volgeboekt. Jammer, de jongens wouden wel een gewone boottocht doen dus gingen we aan boord. Na de boottocht cruisden we wat door het centrum, van het ene plein naar het andere. Op de kermis scoorden de jongens een slush dus voor hen was de middag geslaagd. Een paar uurtjes volstonden voor een indruk, meer moet dat niet zijn.

2407 gentse feesten

Thorben mocht blijven slapen en morgen nog een dagje spelen bij ons. De jongens installeerden zich na het avondeten in de zetel voor wat nintendo-gedoe en toen ik merkte dat ze allebei nogal extatisch werden en ik graag 2 rustige jongens te slapen wou leggen, besloot ik een film te huren en installeerden we ons allemaal in de zetel onder een dekentje. Big Hero 6 was een schot in de roos bij Thorben, Tiemen had m in de cinema al gezien maar wou zeker nog eens mee kijken.

2407 de jongens

Toen de kindjes goed en wel in bed lagen trakteerde ik mezelf ook nog op een filmpje. Ik ben waarschijnlijk de laatste die Loft (de originele) nog niet gezien had. Bij deze dus: ik heb m gezien.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

