zomervakantie dag 8 – 25/07/2015

De jongens waren vroeg wakker vandaag! Ik reed vlug met Maren naar de bakker om ontbijtkoeken. Na het ontbijt gingen ze bovenspelen. Maren haar aanwezigheid werd niet echt op prijs gesteld door de legobouwers dus ik installeerde haar in de zetel voor de TV. Toen de jongens uitgebouwd waren kwamen ze beneden Nintendo en Wii spelen en trokken Maren en ik naar boven om de restanten van haar ‘opruimwoede’ van eergisteren op te plooien en terug in de kast te leggen. Enfin, ik plooide, Maren speelde met haar knuffels.

Na het middageten speelden de jongens verder en ging ik samen met Maren wat op bed liggen. Zij om mij “voor te lezen” en ik om in slaap te vallen. Sorry dochter!

In de late namiddag gingen we Thorben terug naar huis brengen. En gezien we dan toch zo dicht bij de zee waren besloot ik ineens het erop te wagen en door te rijden naar de kust. Ik had onze regenjassen en laarzen in de auto gelegd voor de zekerheid. Aan zee bleek het prachtig weer te zijn, winderig en eerder fris maar stralende zon! Zàlig om een uurtje uit te kunnen waaien… Via een natuurpad liepen we van de dijk richting zee waar we wat schelpen raapten en onze ogen uitkeken naar de kitesurfers die de branding aan het trotseren waren. Ik had mij geriskeerd om geen buggy mee te nemen en Maren is werkelijk zeer flink geweest, ze heeft bijna het ganse eind (ik schat toch een 4-tal km) meegestapt en ook op het strand nog wat zot gedaan en rondgelopen. Niet evident als je zo korte beentjes hebt!

Terug in de auto versterkten we de innerlijke mens met de meegebrachte sandwiches en drankjes en reden we terug naar huis.

DSC03882

DSC03883

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op zomervakantie dag 8 – 25/07/2015

  1. dhaenelottie zegt:

    Leuke foto’s 🙂

Geef een reactie

