zomervakantie dag 18 en 19 – 04/08 en 05/082015

Dinsdag hadden we een ‘rustdag’ in onze voor de rest superdrukke week. We deden het rustig aan, lummelden wat in de tuin en in huis en in de namiddag trokken we de stad in. Ik had wat verzorgingsproducten nodig uit de Hema en Tiemen wou gel voor in zijn haar (nieuwe fase die hopelijk vlug voorbij gaat). Maren vindt de tram geweldig en zwaaide vrolijk naar alle mensen in de tram en buiten de tram.

We stopten ook nog even in de boekenwinkel waar we alledrie een boek kozen: Tiemen een strip van De Kampioenen, Maren een stickerboek van Dora en ik ‘de belofte van de zee’ van Francesco Zingoni. Een beloftevolle debutant schrijver blijkbaar. Ik ben benieuwd.

En van al dat shoppen in de warmte hadden we natuurlijk zin gekregen in een ijsje! Wat een luxe toch: in de mooiste stad van de wereld wonen en dus zomaar je ijsje kunnen opeten op één van de meest gefotografeerde plekjes… we love de Graslei!

040815

Woensdagmiddag gingen we spelen bij vriendjes en er kwamen nog andere vriendjes, het was een vrolijke boel in de tuin met 8 kids tussen 7 jaar en 3 maand oud! Ik deed ook even de paus na en kuste de grond wat me een zeer pijnlijke knie oplevert al dagen nu. Maar het was een zeer fijne namiddag. Het is toch ongelooflijk wat een vriendschappen ik opgebouwd heb sinds de geboorte van Maren met mensen die anders nooit mijn pad zouden gekruist hebben…

050815-1

050815-2

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op zomervakantie dag 18 en 19 – 04/08 en 05/082015

  1. Ziet er allemaal zo heerlijk uit!

Geef een reactie

