zomervakantie dag 21 07/08/2015

Zoals gezegd had ik Emma voor haar communie een daguitstapje kado gedaan, ik moest iets zoeken wat ook voor Maren haalbaar en leuk was én wat voor mij te doen was alleen met drie kinderen. Het Boudewijnpark bleek de ideale combinatie te zijn! Ze hebben daar sinds dit jaar een gloednieuw waterpark geopend en gezien het tropisch warm ging worden nam ik ook de zwemkledij mee.

Ik kon vrij goedkoop aan tickets geraken via dagtickets.be. We reden tegen de middag naar Brugge en aten in de auto onze picknick op (met de ramen gesloten want er waren nogal veel opdringerige meeuwen in de buurt die er niet voor terugdeinsden om door het raam boterhammen te komen stelen zagen we bij de buurauto’s.) De online tickets maakten dat we niet meer moesten aanschuiven aan de kassa en we gewoon konden binnenwandelen. We waren net op tijd voor een zeeleeuwshow. Daarna wandelden we door het park en deden wat attracties.. Tiemen deed alleen de attracties waar emma niet op durfde en Maren niet op mocht. Maar er bleven er genoeg over voor iedereen voor een uurtje fun!

Rond 14.30 uur gingen we naar het waterpark voor wat zwemplezier. Het water was ijskoud… gelukkig maakten de vele glijbanen en de reuze-emmer met water die om de 5 minuten omkipt en het ganse waterpark nat maakt veel goed. Alhoewel… mijn ondergewichtje Tiemen liep na 5 minuten al rond met blauwe lippen en te bibberen voor zot. Hij installeerde zich bovenop één van de platsic waterdieren (die lekker warm hadden) en kreeg na een halfuurtje gelukkig weer warm. ondertussen verkende ik met de meisjes de rest van de glijbanen. Een hele leuke nieuwe attractie als het mooi weer is!

Om af te sluiten gingen we natuurlijk ook een dolfijnenshow bijwonen.

Het was een hele leuke dag en dat vond Emma duidelijk ook want ik kreeg zomaar ineens een dikke knuffel!

DSC04015

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op zomervakantie dag 21 07/08/2015

  1. Wij gingen deze vakantie ook naar het Boudewijn Seapark. Het was iets te koud om te gaan zwemmen, maar de attracties waren ideaal voor mijn 2-jarige 😉

  2. Jammer dat het water zo koud is. Daar moeten ze dan toch iets op verzinnen als Tiemen zelfs bibberend rondliep in tropische temperaturen…

Geef een reactie

