zomervakantie dag 28-30 14/08-16/08/2015

Vrijdag ging ik wat shoppen met Tiemen. Hij had nog een aantal zaken nodig voor het nieuwe schooljaar (turnpantoffels, nieuwe zwembroek, stabiloschrijfgerief). Sinds enkele maanden is er in Gent ook een Decathlon dus dat was onze eerste stop. Natuurlijk moest er ook eens langs de voetbalafdeling gepasseerd worden en een smeekbede later was hij dus een complete voetbalpakje rijker. Met zijn naam op.
Vermits we een half uurtje moesten wachten op de bedrukking liepen we eens rond en passeerden we de loopafdeling en tja… vermtis het hier vanaf begin september nu eens echt serieus moet zijn met die suikerverslaving te bedwingen én ik ook iets aan mijn conditie wil doen en dus start-to-run eens een kans ga geven liet ik me maar ineens gaan en kocht voor mezelf ook een volledige loopoutfit.

tiemen shirt

Vrijdagavond ontdekte ik dat Maren ongenode gasten had… luizen dus. mijn grootste vrees ever want het kind heeft dus superlang en veel haar. I-E-W! En ja ik weet het kan iedereen overkomen en het heeft niks te maken met hygiëne toch zeg: I-E-W!!! Na een rondje vriendinnenrondgebel en gevraag kon ik bij iemand id buurt een luizenkam gaan halen en jawel hoor, pfff. Zo tof om die dingen te ontdekken op een feestdag niewaar…. richting apotheek van wacht dus en de volledige zaterdagnamiddag waren we zoet. Eerst Maren en gezien haartjes wassen etc al niet haar favoriete bezigheid is kan u zich voorstellen dat het een heel leuk jobke was. Daarna checkte ik ook Tiemen (gelukkig niks) en mezelf. (iew dubbel iew!!!) Er is iets van aan van het spreekwoord: wie bij de hond slaapt…. (het zou grappig zijn als het zo IEW niet was…)

Zondagochtend kwamen oma en opa eens langs en zondag in de late namiddag was het tijd voor Tiemen zijn verrassingsuitstapje van deze vakantie…. via een kennis had ik namelijk tickets voor de voetbalmatch AA Gent-STVV kunnen krijgen! Hoera!! En vermits het bijna L. zijn verjaardag was en we toch een kinderticket over hadden mocht L. mee dus… Mijn broer ging ook mee en we hadden een leuke avond! (we vergeten even het detail dat ik vergeten was om jetons voor de bus naar de P&R plaats terug te kopen dus dat we een redelijk pokke eind te voet terug moesten. Maar hé! Goeie voorbereiding voor mijne start-to-run! Toch?)

tiemen voetbal

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

