Gekte

De sinterklaasgekte heeft ook hier toegeslagen. En dankzij een zeer onverwachte gunstige wind kan ik dit jaar de kindjes naar hartenlust laten kruisjes zetten en knippen. We genieten er ten volle van. Om u maar te zeggen hoe ‘gelovig’ de zoon hier nog is:

Mama, voor dit ga ik moeten overeenkomen met x. En oh dit wil ik ook, maar Y ook, we moeten daar eens over praten dan wie het gaat krijgen?

Ik zeg: ‘denk je dat de Sint van elk speelgoedje maar 1 stuk heeft?’

Natuurlijk mama, dat staat maar 1 keer in het boekje hé!

Haha. Zalig toch.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gekte

  1. Pure nostalgie,…..die ik soms mis 🙂

  2. upje zegt:

    Hahahahaha, zalig!

Geef een reactie

