Happiness Tag

Ze zei dat wie zich geroepen voelde het stokje mocht overnemen. Dus bij deze.

De happiness tag !

Van welk eten word ik vrolijk?

Goh van veel. Maar om een paar van mijn lievelingsgerechten op te noemen.. Nog altijd op numer uno: ne goeie spaghetti Bolognaise. En winterkost… fricandon met rode kool en patatjes bv, of een ovenschotel met gehakt, puree en een paar soorten groentjes. Maar ook een vispannetje met frietjes vind ik heel lekker. Ik eet gewoon graag. Véél te graag!

Van welke film word ik vrolijk?

The sound of music. Sissi. Pretty Woman. En Frozen, maar dat is vooral omdat mijn dochter dan zo allerschattigst mee ‘letitgoooooooo’ staat te kwelen.

Welk kledingstuk maakt mij vrolijk?

Een zomerrokske. Want dat wil zeggen dat het schoon weer is. En ik word vrolijk van schoon weer.

Van welke beautyproducten word ik blij?

oei dat is een moeilijke want ik ben absoluut geen cremekesmadam. Mààr ik ben ongelooflijk fan van de K3 shampoo van mijn dochter omdat ze dan zo naar snoepjes ruikt! En ook wel een beetje van mijn douchegel en bodylotion van de Hema ‘Energetic like a spring breeze’ That’s me! (soms toch!)

Wat is mijn gelukkigste herinnering.

tja ik ben moeder, dat kan maar één ding zijn natuurlijk… iets dat daar mee te maken heeft. Ik twijfel een beetje tussen  het moment dat ik dat roze streepke zag verschijnen op mijn zwangerschapstest en ik dus  echt echt echt wel zwanger was van Tiemen en het moment dat hij effectief geboren werd. (Na 39 uur afzien. De sloeber. )

Van welke muziek word ik blij

oh van vanalles. Als ik maar kan meekwelen. En als ik er toch ééntje moet uitkiezen… Vlieg met me mee van Paul de Leeuw.

Wat doe je op dagen dat je down bent om weer happy te worden.

euhm foto’s bekijken van mijn kinders. of keihard meezingen met de radio. Of chocola eten. Of de vorige drie allemaal tegelijk

Noem drie willekeurige dingen die je vrolijk maken

de schaterlach van mijn dochter
de droge humor van mijne zoon
shoppen (guilty pleasure)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Happiness Tag

  1. Liese zegt:

    “fricandon” wat is dat weer? Ik denk wel dat ik het al eens gezien heb ergens maar ik kan het niet meer voor de geest halen

Geef een reactie

