#boostyourpositivity Kwali-tijd met kids

Carpe diem. Ons gezinsmotto sinds Maren er is!

Quality time met de kinderen is dan ook iets wat ik hier heel erg in de gaten houd. Zowel leuke dingen doen samen thuis als ergens anders. Een daguitstapje doen bv naar een andere stad of naar zee, of gewoon de tram nemen als het mooi weer is en op de korenlei een ijsje gaan eten. Thuis samen taart bakken (en opeten ook natuurlijk). Of van home cinema doen, alle gordijnen dicht, lichten uit en onder een dekentje met een volle pot zelfgemaakte popcorn samen naar en film kijken…

kindjes zee

mama en maren

 

Of gewoon ik afwassen en de kindjes bij mij aan de keukentafel aan het kleuren. (ook aan het kibbelen meestal haha).

Op vakantie gaan probeer ik met mijn beperkt budget ook zoveel mogelijk te doen. Het is ondertussen een echte sport geworden om met mijn potje ‘vakantiebudget’ zoveel mogelijk weg te gaan. Dit jaar zijn we een week naar Zeeland geweest, een midweekje naar Nederlands Limburg en een weekend naar zee. Mooi toch! We genieten daar allemaal heel erg van, van die uitstapjes.

wij

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op #boostyourpositivity Kwali-tijd met kids

  1. En meer moet dat niet zijn hé,….en ik bewonder de manier waarop jij in het leven staat, mijn respect,..

Geef een reactie

