bye bye 2015, hellow 2016

Ik ging genieten in 2015 en dat heb ik dan ook gedaan… de vele ontmoetingen met al onze vrienden, de héérlijke lange zomervakantie, een vrij onbezorgd jaar op gezondheidsgebied… 2015 was goed. (ik negeer even “professioneel” de dikke zwarte rand rond begin december).

Maren kan het niet zo goed zeggen maar ik denk dat voor haar de ontmoeting met clown Tyno op de DSV Familiedag het topmoment was én natuurlijk het feit dat ze ineens doorhad hoe ze de trappers van de driewieler rond moest krijgen, een wereld ging open want plots moest ze aan zee niet meer in zo’n duwkarretje maar kon ze helemaal zelf op een coole gocart rijden!

DSC04308

Voor Tiemen waren de hoogtepunten ‘toen ik FIFA 15 kreeg en toen ik voetbalmatchen van AA Gent mocht gaan kijken’. Voetbal all over the place dus..

DSC04203

 

En nu is het dus 2016.. ik zou liegen als ik zeg dat ik er veel zin in heb…. de vreselijke onzekerheid op professioneel gebied, de gezondheidsproblemen bij oma en opa, het afscheid van het kleuter bij Maren en de start in het eerste leerjaar…. het wordt geen evident jaar… Hopelijk valt het allemaal beter mee dan ik het nu inschat.

We blijven in elk geval verder bloggen! Tot binnenkort!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op bye bye 2015, hellow 2016

  1. upje zegt:

    Ik wens je veel succes alvast met dat niet-evidente 2016. Dat alles vlotter mag gaan dan dat het er nu uitziet, dat de moeilijke hordes beter mogen uitdraaien dan gehoopt en dat de gezondheid vooral blijft meewerken. Een fijn 2016 voor jullie!

  2. Sofinesse zegt:

    Ik hoop dat het beter meevalt dan gedacht. Op alle vlakken. En anders zijn er facebookgroepen om je aan op te trekken en te zagen e ;). Courage!

  3. Els zegt:

    Beste wensen voor 2016!! Hopelijk draait het allemaal veel beter uit dan je nu denkt en wordt het een fantastisch jaar!

Geef een reactie

