weekmenu en andere goede voornemens

Ondertussen zijn we een paar weken verder en doen we nog altijd flink van weekmenu. Ter inspiratie voor wie wil, ons menu voor komende week:

vrijdag: wokgroentjes met kalkoen, sweet chili saus & noedels
zaterdag: middag: fricandon met rode kool en gekookte patatjes; avond: pannenkoeken
zondag: middag: stoofvlees met appelmoes en gebakken patatjes; avond: frietjes
maandag:  kalkoenschnitzels met rijst, ananas & currysaus
dinsdag: macaroni met hesp en kaas
woensdag: hespenrolletjes met prei en puree
donderdag: zalm met gestoofde tomaten en peterseliepatatjes
vrijdag: lasagne

Voor de rest ben ik ook nog altijd aan het start to runnen. Soms meer start dan run maar bon, we houden vol. En na een paar maand kan ik zeggen dat het echt wel iets is wat ik ga blijven doen, dus ga ik één van de komende weken eens investeren in een deftig paar loopschoenen. Ik ben er eindelijk in geslaagd om muziek op mijn smartie te krijgen dus nu kan ik ook lopen met muziek, een stuk motiverender dan seconden tellen met Evi moet ik zeggen.

Ik legde ook al 2 vakanties vast.. in de paasvakantie gaan we een midweekje naar zee en in de zomervakantie een week naar bachtendekupe, onze met stip favoriete uitvalsbasis voor leuke uitstapjes en vooral veel rust. En ik ben aan het broeden op een verrassing voor Tiemen, ik moet het financieel nog s bekijken maar ik denk wel dat een korte citytrip naar de lichtstad tot de mogelijkheden behoort deze zomer. Mijn verlof op het werk is goedgekeurd, we kunnen al uitkijken naar 4 lange weken vakantie! Volgende maand begint de lente al!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op weekmenu en andere goede voornemens

  1. Evi zegt:

    Wat fijn dat je het start to runnen volhoudt! Hier lag het eventjes stil door ziektekiemen, maar ik hoop er binnenkort opnieuw met te starten.

  2. Super goed bezig!!! Volhouden dat lopen, gaat je goed doen!

Geef een reactie

