nieuwe auto

Zo,  na veel wikken en wegen en een paar telefoontjes naar en bezoekjes aan de garage heb ik deze ochtend mijn handtekening gezet onder de bestelbon voor mijn nieuwe auto! Hetzelfde merk en model als de vorige maar een ander kleurke en een beetje zwaarder (en zuiniger in verbruik) gezien ik vanaf september wat meer kilometers zal moeten afleggen werkgewijs. En natuurlijk kocht ik ook deze wagen weer bij mijn oude vertrouwde garage..

Mensen vinden dat raar precies dat ik niet ga rondshoppen… maar waarom zou ik veranderen? Mijn papa is er al dik 40 jaar trouwe klant en ik ook al meer dan 20 jaar ondertussen. We zijn er al altijd fantastisch geholpen, hebben een goede band met die mensen, zij kennen ons en weten wat we willen en vooral niet willen.. Toen ik deze ochtend binnenkwam om de finale afspraken te maken en mijn handtekening te zetten werd het efkens emo.. want de garage stopt ermee… volgend jaar is het finaal gedaan.. geen van de kinderen ziet het zitten om over te nemen, de garagist en zijn echtgenote zijn moe… en willen graag nog wat genieten zolang ze nog fit en gezond zijn. Dat ze groot gelijk hebben natuurlijk! Maar het zal toch raar zijn zo te weten dat ik daar binnen drie maand voor de laatste keer met een nieuwe wagen zal buitenrijden.. En daarmee wordt zowat de laatste connectie die ik nog had met de gemeente waar ik opgroeide ook doorgeknipt..

Maar bon natuurlijk kijk ik wel uit naar het moment dat ik deze mag gaan ophalen ergens eind mei! Jippie!

auto

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op nieuwe auto

  1. upje zegt:

    Gefeliciteerd met de aankoop!

  2. Lottesanekdotes zegt:

    Proficiat en veel rijplezier!

  3. Eilish zegt:

    Uit het weer dezelfde auto kopen besluit ik dat je tevreden bent van het merk ? Ik vraag me dat af met een Renault rijdende en weten dat je bij Dacia meer auto voor je geld krijgt.

  4. birgit189 zegt:

    neen nieuw gekocht maar ik doe m’n auto’s altijd redelijk vlug weg omdat ik er dan nog een mooie prijs van krijg… 🙂 ik heb op 5 jaar maar een kleine 70.000 km’s gereden.. dus de garage kan die nog voor een mooie prijs doorverkopen ook. En met het geld dat ik krijg vd garage heb ik al bijna de helft van de nieuwe betaald.

Geef een reactie

