aftellen

Zondagnamiddag vertrekken we voor een dag of 5-6 naar zee. Ik kijk er geweldig naar uit. 6 dagen niks moet en alles mag.

Maar eerst moet er nog véél gebeuren: zorgen dat al onze kleren proper gewassen terug in de kleerkast terechtkomen, het konijnenhok een grote schoonmaakbeurt geven, boodschappen doen, de auto vanbinnen en vanbuiten poetsen, zorgen dat het huis ook wat opgeruimd is, lijstjes maken wat er allemaal mee moet, koffers pakken én morgen nog een drukke dag op het werk. Iets zegt me dat ik zaterdag niet veel ga moeten neerzitten.

De kindjes tellen ook af naar de paasvakantie. Eens 2 weken niet op school deze keer (andere vakanties gaan ze meestal naar de opvang op school tijdens vakanties). De eerste week zijn we dus rustig met vakantie aan zee, de tweede week moet ik werken en gaat Maren nog eens spelen bij de vrienden van het Bengelhof en Tiemen gaat voor de eerste keer eens een kampje doen van de Sportdienst van Stad Gent: Atletiek & New Games. Ik ben benieuwd of het gaat meevallen… hopelijk wel, dan kunnen we daar de volgende vakanties ook eens naar grijpen ter afwisseling van de opvang op school..

Ik ga alvast wat boeken meenemen naar zee want mijn reading challenge van dit jaar (30 boeken uitlezen) zal aheum een echte challenge worden gezien ik nog maar drie boeken ver ben. Leestips altijd welkom in de comments!

 

DSC04279

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op aftellen

  1. upje zegt:

    Prettige vakantie! Rust maar goed uit…

  2. Heidi zegt:

    Geniet er van! en stop “Die laatste zomer” van Tatiana de Rosnay in je valies. En “Chocolat”, van Joanne Harris. Houden Maren en Tiemen van verhalen? Roald Dahl dan, die is er voor alle leeftijden, en als voorlezer kan je je daar helemaal in laten gaan 😉

  3. Siska zegt:

    geniet ervan en trek je niet te veel aan van het slechte weer…. er zijn ergeren dingen !

  4. Lieselke zegt:

    ‘Woesten’ van Kris Van Steenberge en ‘Vele hemels boven de zevende’ van Griet Op de Beeck. Je hebt er zo twee bij op één week tijd, zo meeslepend zijn ze!

Geef een reactie

