een gouden randje

De dochter durft al eens deuren openen. Van lieve fotografen. Van zalige ontwerpsters. Ik denk dan: kijk het is hier niet altijd even ‘a walk in the park’ met de dochter, als er dan eens iets onze richting uitkomt wat niet aan iedereen gegeven is, dan nemen we dat aan. Carpe diem.

Maar dat mijn lieve dochter déze deur ging openen dat had ik in de verste verte nooit van mijn leven durven dromen. U raadt nooit lieve lezers, waar ik woensdagnamiddag mijn tasje thee gedronken heb. Ik zal een tip geven: het bordje en het tasje hadden een gouden randje.

Wij mochten op bezoek bij Koningin Mathilde!

Ze wou graag een ontmoeting met ouders van kinderen/jongeren met Down en wij mochten mee om de Vlaamse kleuters te vertegenwoordigen. Wat een unieke ervaring! 2 uur lang praatte ze met ons en de kinderen. Heel gemoedelijk, soms echt van moeder tot moeder. De kinderen vonden het helemaal geweldig dat de koningin ook met hen praatte, veel vragen stelde en hen alles liet vertellen wat ze graag wilden.

Wat ze vertelde blijft in mijn hoofd en in mijn hart.

Een dag met een gouden randje.

(u vindt ons rechts onderaan)

groepsfoto

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op een gouden randje

  1. lies zegt:

    Waaw! Super mega tof! 🙂

  2. Eilish zegt:

    Inderdaad een dag om in te kaderen !
    Ik ben gaan zien naar de fototentoonstelling in Gent. Heerlijke foto’s daar ook !

  3. wauw Birgit! die momenten moet je idd koesteren!! zo leuk om te zien seg! x

  4. fijnopreis zegt:

    wow supertof! Dat gaan jullie niet snel vergeten.

  5. lentebloem zegt:

    Zo leuk. En inderdaad: carpe diem!

Geef een reactie

