chocoladeverslaving to the limit

U leest het in mijn bio… ik ben een rasechte chocoholic. Ik moét elke dag chocolade eten of het is om zeep.

U las deze ochtend mijn post over onze tuin en mijn zoektocht naar een nieuwe look er voor. Ik dacht deze namiddag: ik rijd eens tot aan het tuincentrum met Maren, we hadden wat dierenvoeding nodig en ik ga ondertussen eens rondkijken, inspiratie opdoen.

1 uur later stond ik thuis met een auto vol nieuwe plantjes én 4 zakken bodembedekker. Cacaodoppen. For real. Als dat niet ment to be is…

2 uur later had ik het ene perk ontdaan van alle onkruid en struiken die eruit moesten, had ik struiken verplant, nieuwe plantjes geplant én de bodembedekker verdeeld over het perk. En toen kwam het…. onze tuin ruikt nu zàlig naar… chocolade! ECHT!

Ik was zo zot content dat ik ineens het andere perk ook gedaan heb!

Ik weet niet of ik morgen uit mijn bed ga geraken van de rugpijn maar boy… twee dikke duimen voor mijn eigen! Schoon werkske gedaan! Toch?

U wil foto’s zeker? Ik dacht het al…

tuin voor

dit was de toestand voor…

tuin na

dit is na!

tuin2 na

en dit is het andere perk! (de tuinkabouters zijn een kleine verslaving van de zoon..:-) )

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op chocoladeverslaving to the limit

  1. Eilish zegt:

    Dat noemen ze de koe bij de horens pakken !
    Ik vrees alleen dat ik nog meer zin in chocolade zou krijgen …

  2. Kris10 zegt:

    Stel je voor … heel de tijd zin in chocolade… Ziet er wel mooi uit!

Geef een reactie

