Blinken

Blinken van trots. De dochter maar ook de moeder. Want vanmiddag kreeg dochterlief haar kleuterdiploma overhandigd.

Toen ik meer dan 4 jaar geleden een ‘oké we gaan ervoor’ kreeg van de school en we ons grote inclusie avontuur startten, had ik nooit gedacht of zelfs maar durven dromen dat we hier gingen geraken. Maar kijk, het kan verkeren.

Ik kreeg een felicitatie van een andere mama die ik graag wil delen omdat ik er trots op ben, op ons afgelegde traject. (Voor één keertje mag dat hé)

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd aan Maren, maar ook voor jou
om er te blijven in geloven
om haar te zien groeien en bloeien
om met haar niet evidente paden in te slaan
om tegen alle “beter-weters” in toch voort te doen
om in Maren eerst Maren te zien en dan pas het syndroom dat ze toevallig ook heeft
om … zoveel!

Maar eerlijk is eerlijk, ja ik ben er voor gegaan maar ik moest er gelukkig niet alleen voor gaan. Ik mag me gelukkig prijzen met een fantastisch team rond Maren dat er samen met ons voor ging. Dank jullie wel, allemaal!

En nu (bijna) vakantie. 2 maanden geen school, geen therapie, geen ‘moetjes’. En dan zijn we volledig klaar voor het volgende groot avontuur: het eerste leerjaar!

kleuterdiploma

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Blinken

  1. jessieclaes zegt:

    Wauw! Geweldig hé! Proficiat aan jullie allen!!

  2. Sandra zegt:

    Wat heb je dat goed gedaan Birgit!;Veel succes in het eerste leerjaar lieve Maren! Maar eerst genieten van de grote vakantie samen met mama en broer!

  3. upje zegt:

    Chapeau voor Maren én de niet-aflatende mama! Op naar dat eerste, maar eerst welverdiende rust…

  4. Heidi zegt:

    Waw, zo goed gedaan! Nu met volle teugen genieten van de vakantie, en nagenieten van de woorden van di andere mama. Deugddoend, zoiets.

  5. 004 zegt:

    Proficiat aan jullie allebei! Leuk!! 🙂

  6. Els zegt:

    Proficiat, Maren!! en mama!

  7. ikleef zegt:

    Respect! Super trots zal je zijn 😉

Geef een reactie

