Posi & friends

Ik maak hier niet vlug reclame voor iets maar als ik iets zie waar ik écht in geloof dan wel!

http://nl.ulule.com/posi-and-friends/

Ik heb een klein bouwsteentje gedoneerd. Omdat ik in mijn eigen gezin zie hoe belangrijk het is dat kinderen hun gevoelens juist kunnen uiten en kanaliseren. En dat is wat Posi & friends wil doen. Kinderen tools aanreiken om dat te leren. En ik ken de ontwikkelaar een beetje, ik hoorde m persoonlijk zijn verhaal doen. Ik ben onder de indruk.

Nog 7 dagen om de nodige centjes te verzamelen om het project van start te kunnen laten gaan…

posi

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Posi & friends

  1. izaindemix zegt:

    Broodnodig zo’n initiatieven!

Geef een reactie

