9 jaar geleden

9 jaar geleden werd ik voor de eerste keer mama. Een onbeschrijfelijk gevoel was dat. Geluk in zijn puurste vorm. Maar ook een verpletterend gevoel van verantwoordelijkheid dat me overviel zo die eerste dagen na de geboorte. Want ik stond er wel alleen voor om dat wriemelende bundeltje groot te brengen.

9 jaar later mag ik zeggen dat we dat goed doen zo samen, de zoon en ik. Ondanks de hobbels en bobbels die hier en daar ons pad gekruist hebben. Een zus met een extraatje, wat labelkes hier en daar, we pakken het samen aan en slaan ons erdoor. We zijn een goed team.

9 jaar vrolijkheid. En een fantastisch gevoel voor humor. En een catalogisch geheugen als het op voetballers aankomt. En verzamelwoede (minions, pokémons, smurfen… ). En gevoeligheid (moeders houd uw dochters binnen want hij heeft én lange wimpers en hij bleit bij een gevoelig muziekske tijdens Nachtwacht). En sportiviteit (zowel op als naast het veld). En hilarische voetbalcommentaar (move over Frank Raes).

9 jaar mijn alles. Daar klinken we op vanavond!

 

dsc05102

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op 9 jaar geleden

  1. Eilish zegt:

    Proficiat met en voor je zoon!

  2. Els zegt:

    Mooi! Proficiat, Tiemen!

Geef een reactie

