dingen die ik met u wil delen 2016/2

  • dat het even wennen is hé, zo een herfstige dag na de zonovergoten weken die we achter de rug hebben?
  • dat de 9-jarige een heel tof verjaardagsfeestje had met een echte filmmarathon en de bijhorende hotdogs, popcorn, chips… en dat de sleepover voor de vriendjes ook goed meegevallen is… voor herhaling vatbaar!
  • dat de wifi uitgevallen is zeg, gelukkig een heel vriendelijke Proximusmedewerker die een beetje zenuwachtig was ‘het is mijn eerste dag vandaag madam’ maar ons goed bijgestaan heeft en hopelijk is binnen enkele dagen het euvel verholpen, tot dan zijn we efkens vastgeklonken aan de kabel..
  • dat ik zo met geen pén kan beschrijven hoe fier en trots en over the moon ik ben op mijn dochter die de eerste 14 dagen eerste leerjaar niet alleen overleefd heeft maar het zo goed doet! Ik word echt warm van al die lyrische commentaar in haar heen- en weerschriftje… En zo moeiteloos al die juffen die haar komen bijstaan combineren en aanvaarden… ’t is toch een toppertje zenne…
  • dat mijn nieuwe werkomstandigheden nu alles zo herbegonnen is (druk op het werk, druk verkeer, druk gezinsleven) om het lichtjes uit te drukken ‘een uitdaging’ zijn en ik nu al voel dat ik gas ga moeten terugnemen ergens… de vraag is waar natuurlijk…. ik heb al 1 hobby van dochterlief geschrapt (omdat ik merkte dat het voor haar ook te veel zou geweest zijn) en ik heb ook neen gezegd tegen een aantal dingen waar ik geen 100% zin in had maar in andere omstandigheden misschien wel zou op in gegaan zijn. Afwachten maar of het voldoende is…
  • dat het thuiswerken wel met zich meebrengt dat het hier merkbaar properder ligt… ik kan niet functioneren als het écht rommelig ligt dus zit er niks anders op dan de dingen bij te houden. Alhoewel een vriendje van Tiemen me deze ochtend vroeg ‘of het hier altijd zo rommelig lag en waarom dan’ . Opgeruimd is een relatief begrip blijkbaar haha…
  • dat ik zo veel kleren gekregen heb voor de dochter van verschillende kanten dat ik morgen een dagje ga gebruiken om alles eens uit te leggen, er een wintergarderobe en zomergarderobe uit samen te stellen en de rest dan door te geven. Shoppen in mijn eigen living en zonder geld uit te geven, hoe tof is dat. Mercikes aan alle gevers!
  • ongeveer een jaar geleden werd deze foto genomen…. nog altijd één van mijn lievelingsfoto’s ooit van de kleine miss…
maren droomt

foto Emilie Bonje voor een collectie van de melkbrigade

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op dingen die ik met u wil delen 2016/2

  1. Eilish zegt:

    Wat een topfoto van Maren!

Geef een reactie

