dingen die ik met u wil delen 2016/3

Dat ik ferm last heb van herfstmoeheid (de slecht slapende kinders spelen ook een rol moet ik zeggen..)

Dat ik op het randje loop van ikweetnietwat… maar ik heb constant goesting om boze mails te sturen, giftige antwoorden te geven en carrément kwaad te zijn op zowat iedereen die mijn pad kruist op welk vlak dan ook (er ligt een sessie vast bij de psychologe ter geruststelling)

Dat ik tegenwoordig een beetje minder van 5:2 doe dan een paar weken geleden en dat heeft alles te maken met bovenstaande natuurlijk maar ik ben wel zo superfier op Lien! De Lien die mij lang geleden aan het bloggen bracht  heeft zowaar een boek geschreven over het 5:2 dieet. Of levenswijze. Wiehoew! (en ik doe wel 6:1 momenteel, helemaal overboord heb ik het niet gegooid natuurlijk, ik blijf overtuigd!)

Dat we hier alle drie keihard aan het aftellen zijn naar ons weekendje zee.. nog 2 weken… én we hebben alweer iets anders om naar uit te kijken want oma & opa trakteren ons eind november ook op een weekendje! We gaan dan samen met hen naar Zeeland! Joepie! (note to self: dringend die kids id’s laten vernieuwen)

Dat ik mezelf deze week trakteerde op een paar nieuwe outfits. Niet omdat ik een andere maat heb plots (helaas) maar gewoon feelgood shopping… Mag ook eens hé. Met de zoon ging ik naar het boekencircus in Gent en samen kozen we 4 boeken voor hem en 4 voor zus. Hij heeft genoeg leesvoer om de komende winter door te komen maar tijdens de herfstvakantie gaan we ook nog eens naar de échte boekenbeurs in Antwerpen en daar zal ongetwijfeld ook nog wel iets meegenomen worden. (ik heb mijn lijstje alvast klaar)

Dat het na al de positieve kreten en gejuich en hoerastemming een iets minder weekje was voor de kleine meid op school. Ze had het lastig in de klas en zeker het afscheidsmoment ’s morgens was een uitdaging. Maar ondertussen hebben we één en ander al aangepakt en hopelijk zitten we terug op het goede pad nu. (ook kleine meisjes hebben recht op een slecht humeur natuurlijk)

En heeft u het filmpje al zien passeren eigenlijk? Maren en haar juf werden eind juni gefilmd voor een promotiefilmpje over inclusief onderwijs. Wijs! En wat is ze veranderd afgelopen zomer… het kleutertje werd een echte grote meid… (een voetballende!)

dsc05151

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op dingen die ik met u wil delen 2016/3

  1. annaberg zegt:

    Zo leuk dat filmpje.

  2. Els zegt:

    Kop op! Jezelf wat minder voelen mag af en toe. En ja, ook dochters hebben daar recht op, maar ze doet dat heel goed!

Geef een reactie

