een gans nieuw jaar

Een heel nieuw jaar ligt voor ons. Geen goede voornemens dit jaar behalve dat ik nog beter voor mezelf ga proberen zorgen. Nog meer neen durven zeggen, nog meer de dingen doen die ik zelf écht wil doen. Maar ook: zorg dragen voor mijn lichaam…mijn 5:2 consequenter volgen (vooral het overcompenseren op niet-vastendagen..) , (veel) meer bewegen, meer buitenlucht opsnuiven. Want de afgelopen weken waren op dat gebied wel een lesje… Een fittere ik zou waarschijnlijk veel minder last gehad hebben van de superdrukke werkperiode. Ah en eigenlijk is het geen uitdaging omdat ik al nauwelijks alcohol dronk maar ik ga voor een volledig alcoholvrij jaar… dus ook die paar slokken cava op feestjes, dat verloren gelopen aperitiefje bij etentjes en half glas rosé op een zomers terras schieten er dit jaar bij in.

Voor de rest wordt 2017 een hopelijk kalm en leuk jaar! Met als hoogtepunt het lentefeest van mijn kleine miss. Ze krijgt een topfeestje met heel veel vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben deze week in gang geschoten met de voorbereidingen… er is een datum geprikt, er is een mogelijke locatie, ik ben fotografen aan het stalken en samen met Maren al aan het kijken wat voor een kleedje ze graag zou willen… Ik kijk er ontzettend naar uit om mijn organisatietalent te kunnen gebruiken om haar de dag van haar leven te geven. U zit op de eerste rij om het allemaal van dichtbij te volgen want ik ga er uitgebreid over bloggen.

Stay tuned!

feest

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op een gans nieuw jaar

  1. Een heel mooi voornemen om nog beter voor jezelf te gaan zorgen. Geweldig dat je dochter haar eigen feestje krijgt dit jaar!

Geef een reactie

