lentefeest stress deel 1

Dus: er is een datum, er is een mogelijke locatie en er zijn al 65 mensen/kinderen verwittigd om de datum vrij te houden. Er is ook een concept zijnde: dessertenbuffet en drank en voor de rest vooral veel spelen, spelen, spelen…. We zijn ook al met drie om dessertjes te maken want ja ik plan alles zelf te doen. Een dessertenbuffet is simpel, veel werk vooraf maar op de moment zelf kan ik hopelijk dan gewoon wat genieten.

Eerste stress: kleding. De folders met communie – en lentefeestkleren stromen hier binnen en ik vind het één al minder geschikt dan het andere. Wit, ivoor, afgewassen beige, oudroze… het zal allemaal wel mooi zijn maar ik wil iets met een kleurtje voor de miss. En mijn budget is niet eindeloos. En ik wil iets waar ze zich goed in voelt en ook in kan spelen op haar feest zonder dat ik constant schrik moet hebben dat het milliondollar kleedje vuil wordt of kapot gaat. Dus ben ik elke mogelijke site aan het afspeuren naar een mooi, betaalbaar, kleurrijk maar toch feestelijk kleedje.

Er is alvast één kanshebber. Een kleedje dat al 2 jaar in haar kast hangt. Eéntje dat ik ooit eens kocht in de solden met het idee van: wie weet, ooit… Enig probleem: als ze zo blijft groeien dan past het niet meer tegen haar feest… En ik weet ook niet goed met welke kleur giletje en schoenen ik zou moeten combineren maar daar kan ik zeker hulplijnen voor inschakelen.

En eens haar kleedje vastligt kan ik ook beginnen rondkijken voor mezelf en voor Tiemen. Want ik wil graag – net zoals bij Tiemen – een fotoshoot van ons drietjes in onze feestkleren. En dus graag een beetje assortie.

Een beetje zoals dit… maar dan anders..

10557248_10204379118468716_5577851017309961898_n

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op lentefeest stress deel 1

  1. tanneke72 zegt:

    Voor lentefeest van mijn tweeling vorig jaar ging ik bij fred&ginger. kleurrijke kleren en in vergelijking met echte communiekleding ‘goedkoop’. Bovendien hebben ze het daarna nog veel gedragen. Denk zelfs dat mijn zoon er komende zomer nog in kan.
    kleedje en gilet van mijn dochter waren samen 150 euro. Vind ik voor lentefeest nog redelijk.

Geef een reactie

