weekend

Gisteren het weekend goed in gezet met een etentje met 7 andere downmama’s. We proberen zo om het half jaar er eens een avondje vanonder te muizen om bij te kletsen en er gewoon ook eens tussenuit te zijn. Altijd gezellig. De kinderen werden ondertussen geëntertaind en ondergestopt door mijn oudste metekind. Hoe vlug gaat de tijd toch, ik herinner me nog levendig de flesjes die ik haar mocht geven als ze zelf baby was 🙂 en nu is ze al een flinke 18-jarige die studeert aan de hogeschool.. time flies…

Tiemen is ziek, geen idee wat hij precies heeft en of het bij lichte koorts, hoofdpijn en hoesten gaat blijven of toch die gemene griep wordt die al weken half Vlaanderen in bed houdt. Hij bleef gisteren thuis van school en ook de rest van het weekend hebben we dan maar vrijgemaakt, geen voetbalschool en geen nieuwjaar bij zijn meter.

We zullen er dan maar een rustig weekendje thuis van maken, ik ben er niet echt rouwig om eigenlijk. Ik ben moe, het helse werktempo stopt maar niet en ik moet echt recupereren. Het was ook een extra drukke week met een paar avonden vrijwilligerswerk.

En morgen start de scouts carrière van Maren dus, ik moet hier nog een bundel papieren invullen om morgen mee te nemen en maak van de gelegenheid gebruik om ook wat andere administratie op orde te brengen. Mijn hospitalisatiedossier van juni vorig jaar afsluiten, de schooltoelage voor dit schooljaar nog afwerken, papieren voor de mutualiteit, rekeningen betalen…. het stopt nooit precies..

Straks boodschappen doen, maandag trakteer ik op het werk met veel snoep.. gisteren was mijn 20e werkjubileum bij dezelfde werkgever! Ongelooflijk maar waar en nog maar eens een bewijs dat de tijd écht vliegt!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op weekend

  1. annaberg zegt:

    Leuk initiatief, zo’n downmama-uitstapje.

Geef een reactie

