dingen die ik met u wil delen 2017/3

  • dat het een hele leuke vakantie was daar in Zeeland begin april… we gingen zeehondjes spotten op de Oosterschelde, we hebben heel veel buiten gespeeld want het was echt super mooi weer.. zalig! Ondertussen ben ik al ferm aan het aftellen naar een weekendje zee eind deze maand!
  • dat Maren al weken, wat zeg ik, màànden aan het zagen was om korte haartjes zoals W. haar klasvriendje. Bros dus. Voor een meisje met haar tot half haar rug. Slik. Enfin we hebben allebei wat water in onze wijn gedaan en tadaaaaa het resultaat:

  • dat de fotoshoot voor het lentefeest ondertussen achter de rug is en we het gelukkig droog gehouden hebben het uurtje dat we buiten waren voor de foto’s. Er was zelfs af en toe sprake van een zonnestraal… Benieuwd naar het eindresultaat.
  • dat onze nieuwe poetsvrouw ondertussen al 2 keer langskwam en dat toch opvalt. We zien weer door de ruiten (wat als negatief effect heeft dat ik mij nu erger aan de toestand van ons terras/tuin want nog geen tijd en of zin gehad om mij daar eens mee bezig te houden..) en ik kan de benedenverdieping nu redelijk onder controle houden. Ik moet enkel nog de controle freak neiging van een smetteloos opgeruimd huis proberen onderdrukken want het zijn korte nachtjes zo de dag voor de poetsvrouw langskomt als ik het echt helemaal opgeruimd wil.. (dringend nood aan decluttering…)
  • dat ik afgelopen vrijdag jarig was en nu aan de verkeerde kant van de 45 vertoef. En dat ik het best moeilijk heb met de lichamelijke veranderingen van een 45+ waar ik de afgelopen maanden kennis mee mocht maken. Dikke bleh.
  • dat het pokken – maar écht pokkendruk is op het werk. Iemand van ons team viel langdurig uit en ow boy… we weten het. Net in de drukste periode van het jaar natuurlijk… Beetje pompen en verzuipen momenteel…. maar bon.. we kunnen dus beginnen aftellen naar een lang weekend weg en daarna naar de échte vakantie….
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op dingen die ik met u wil delen 2017/3

  1. 004 zegt:

    Wat een mooie foto van Maren! 🙂

  2. Els zegt:

    Oh! wat mooi, haar haar! knappe meid

Geef een reactie

