lentefeest stress deel 3

Nog 2 weken….

wat blijft er nog over van mijn vorig to do lijstje:

uitnodigingen maken en verzenden
bedankingskaartjes maken
een passend geschenkje voor de meters en peters zoeken
Verder ideetjes verzamelen voor de aankleding van de zaal en om het taarten- en drankenbuffet wat op te vrolijken..
boodschappenlijstje maken
oplijsten wie welke taarten/dessertjes wil maken
een passend geschenkje voor de mensen die de locatie ter beschikking stellen zoeken
fotogeheugenkaartjes kopen en een paar mensen aanspreken om de dag zelf voor foto’s te zorgen
snoepdoosjes maken voor de aanwezigen

de snoepjes voor de snoepdoosjes zijn gekocht (grappige anecdote: wegens dat je heel weinig gele snoepjes los vindt gaan wij de volgende weken heel veel kleuren snoepjes eten behalve gele 🙂  de kindjes vonden dat echt geen probleem). De zakjes ga ik deze week halen.  De stickers zijn besteld dus dat wordt een werkje voor volgend weekend.

boodschappenlijstje is redelijk simpel: drank en ijsjes.

geschenkje voor de mensen van de locatie weet ik al wat, enkel nog gaan kopen.
Fotogeheugenkaartjes zijn niet nodig want de beide fotografen gaan dezelfde dag de foto’s nog doormailen. (dank u daarvoor 🙂 )

Mijn oudste metekindje en een vriendin komen helpen om af te wassen etc..

Ik moet enkel nog op zoek naar wat details: kleine vaasjes om wat bloemen in te zetten, fotohoudertjes om wat foto’s te kunnen in zetten, gele eendjes voor de kindjes die (nog) niet mogen/kunnen snoepen..

En schoon weer bestellen bij Frank & Sabine, dat ook natuurlijk!

En dan zijn we er klaar voor denk ik… ik popel van ongeduld om al die mooie foto’s van de fotoshoot te delen maar daar moet u nog 2 weekjes geduld voor hebben! Een teaser kan ik u wel al geven …. preshoot

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

